kurs kategorii B już od 2299zł
szkolenie kategorii A już od 2199zł
Terminy
[tribe_events]

Regulamin Ośrodka

REGULAMIN
Ośrodka Szkolenia Kierowców L-ka

§1

  1. Regulamin określa zasady szkolenia obowiązujące w Ośrodku Szkolenia Kierowców L-ka.
  2. Ile razy w regulaminie jest mowa o:
    1. osobie  szkolonej  –  oznacza  to  osobę,  która  podjęła  szkolenie  w  Ośrodku  Szkolenia Kierowców L-ka i zaakceptowała zasady opisane w niniejszym regulaminie
    2. szkole  jazdy lub ośrodku  –  oznacza  to  Ośrodek Szkolenia Kierowców L-ka Jakub Frąszczak  wpisaną  przez Prezydenta Miasta Gdyni do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców pod numerem 00972262
    3. szkoleniu – oznacza szkolenie podstawowe, dodatkowe lub uzupełniające kandydatów na kierowców, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. Nr 280 z  2016 r.).

§2

Ośrodek prowadzi szkolenie w zakresie kategorii AM, A1, A2, A i B.

§3

  1. Szkoła  jazdy  zobowiązuje  się  do  przeprowadzenia  szkolenia  zgodnie  z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. Nr 280 z  2016 r.).

§4

Kandydat na kierowcę najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia szkolenie musi:

  • posiadać Profl Kandydata na Kierowcę.
  • posiadać wymagany wiek: przyjęty na kurs może być kandydat, który w dniu rozpoczęcia kursu ukończył wymagany przepisami wiek 
  • kandydat niepełnoletni musi przedłożyć oświadczenie rodziców lub opiekunów, że wyrażają zgodę na przystąpienie do szkolenia.
  • posiadać orzeczenie lekarskie, przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania kierowców i kandydatów na kierowców pojazdów samochodowych, stwierdzające brak przeciwwskazań do kierowania pojazdami silnikowymi

§5

  1. Osoba szkolona zobowiązuje się do poinformowania o swojej nieobecności na umówionym wcześniej szkoleniu praktycznym, nie później niż 24 godziny przed terminem tego szkolenia.
  2. W przypadku szkolenia praktycznego doszkalającego/uzupełniającego płatności należy dokonać nie później niż na 24 godziny przed umówionym spotkaniem.
  3. W przypadku niewywiązania się z obowiązku, osoba szkolona zobowiązuje się dokonać opłaty za nieodbyte szkolenie.
  4. W przypadku przystąpienia osoby szkolonej do szkolenia praktycznego w stanie nietrzeźwości, w stanie po użyciu alkoholu lub środka odurzającego osoba szkolona automatycznie zostaje skreślona z listy osób szkolonych bez prawa do zwrotu opłaty za szkolenie.
  5. W  przypadku  umyślnego  stworzenia,  przez  osobę  szkoloną,  zagrożenia  zdrowia  lub  życia  innych uczestników  ruchu  drogowego lub uczestników szkolenia,  osoba  szkolona  automatycznie  zostaje skreślona z listy osób szkolonych bez prawa do zwrotu opłaty za szkolenie.
  6. W przypadku umyślnego zniszczenia mienia ośrodka, osoba szkolona zobowiązuje się do uiszczenia opłaty w całości pokrywającej wartość wyrządzonej szkody.
  7. Warunkiem otrzymania przez osobę szkoloną zaświadczenia o ukończeniu kursu podstawowego kategorii B jest uzyskanie pozytywnych wyników z egzaminów: teoretycznego i praktycznego.
  8. Osoba szkolona zobowiązuje się stawiać się punktualnie na wszystkie zajęcia z dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości.

§6

  1. Każdej ze stron przysługuje prawo do przerwania szkolenia.
  2. Jeżeli osoba szkolona przerwie szkolenie bez winy szkoły jazdy, ponosi w związku z tym opłaty zgodne z §7 ust. 6.
  3. Jeżeli  szkolenie  zostanie  przerwane  z  winy  szkoły  jazdy  to  osoba  nie  ponosi  opłat  za  część teoretyczną szkolenia. W stosunku do części praktycznej osoba szkolona ponosi opłaty tylko za odbyte szkolenie  w  przypadku  szkolenia  dodatkowego  lub  uzupełniającego.

§7

  1.  Opłata  za  szkolenie  zgodna  jest  z aktualnym  cennikiem  obowiązującym  w  szkole  jazdy  i  pomniejszona  o  ewentualne  rabaty przysługujące osobie szkolonej.
  2. Osoba szkolona zobowiązuje się uiścić opłatę za szkolenie w całości przed rozpoczęciem tego szkolenia lub płatność rozłożyć na nieoprocentowane raty, ustalone w umowie. Całość opłaty za kurs osoba szkolona musi opłacić najpóźniej do 10 godziny szkolenia praktycznego.
  3. W  przypadku  nieopłacenia  którejkolwiek  z  rat  szkolenie  zostaje wstrzymane do momentu zapłaty zaległości.
  4. Opłata za poprawkowy egzamin wewnętrzny praktyczny jest równa opłacie za dodatkową godzinę szkolenia praktycznego.
  5. Opłata  za  nieodbyte  z  winy  osoby  szkolonej  szkolenie  praktyczne  wynosi  tyle ile wskazuje cennik w przypadku jednej godziny szkolenia praktycznego, za  każdą planowaną godzinę tego szkolenia.
  6. Opłata za wypowiedzenie umowy bez winy szkoły jazdy wynosi tyle ile wskazuje cennik za jedną godzinę teorii oraz praktyki.
  7. W  przypadku  nieuregulowania  płatności  za  szkolenie  należność  zostanie  przekazana  firmie windykacyjnej.

§8. Reklamacja

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności z umową lub niewłaściwego wykonania usługi.
  2. Reklamacja powinna zostać złożona przez Klienta w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Sprzedawcę.
  3. W treści reklamacji Klient powinien podać swoje dane kontaktowe, numer zamówienia, szczegółowy opis nieprawidłowości w usłudze oraz żądanie związane z reklamacją (np. wykonanie usługi jeszcze raz, udzielenie rabatu na kolejne usługi, zwrot kosztów).
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji i poinformowania Klienta o swojej decyzji w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych czynności Sprzedawca ma prawo do przedłużenia tego terminu o kolejne 14 dni roboczych, o czym zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta.
  5. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, koszty związane z ponownym wykonaniem usługi lub udzieleniem rabatu na kolejne usługi, pokrywa Sprzedawca. Jeżeli Klient żąda zwrotu kosztów za niewłaściwie wykonaną usługę, Sprzedawca zobowiązuje się do dokonania zwrotu w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia reklamacji.

§9. Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. za pomocą poczty elektronicznej, listu lub formularza odstąpienia dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a Klient zostaje zwolniony z wszelkich zobowiązań. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszelkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia usługi (jeśli zostały poniesione), niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za pomocą tego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy w takiej sytuacji.

§10. Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia oraz zaksięgowaniu wpłaty na wskazane konto bankowe lub potwierdzeniu dokonania płatności za pośrednictwem dostępnych metod płatności.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług lub dostarczenia produktów zgodnie z warunkami określonymi w umowie oraz na podstawie wybranych przez Klienta parametrów zamówienia.
  3. Termin realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia i podawany jest na stronie internetowej Sprzedawcy lub w potwierdzeniu zamówienia wysłanym do Klienta.
  4. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja zamówienia odbyła się w terminie podanym Klientowi. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia w ustalonym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji oraz ustalić z nim nowy termin realizacji zamówienia.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane działaniami lub zaniechaniami Klienta, takimi jak brak odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia, nieprawidłowe lub niekompletne dane podane przez Klienta, czy brak wpłaty za zamówienie.
  6. Klient zostanie poinformowany o etapach realizacji zamówienia oraz o ewentualnych zmianach terminu realizacji za pomocą poczty elektronicznej, telefonu lub innych dostępnych środków komunikacji.
  7. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Sprzedawca przekazuje Klientowi gotowy produkt lub świadczy usługę zgodnie z warunkami określonymi w umowie i potwierdzeniu zamówienia. W przypadku dostarczenia produktu, przesyłka zostaje wysłana na wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, zgodnie z preferencjami Klienta.

§10

  1. Korzystanie z usług OSK L-ka jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
  2. W zakresie nieuregulowanym przez niniejszy regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.